szukaj oleje selenia
Nazwa produktu:
Kategoria produktu:
koszyk oleje syntetyczne
Lista produktów w koszyku:
oleje sportowe
nowości olej samochodowy
Selenia Digitech 0W/30 1L
Olej SELENIA DIGITECH Został opracowany w oparciu o technologię fully syntheti...
Cena: 50.10 złkup teraz
newsletter oleje samochodowe
Podaj email:
Rzetelna Firma

O NAS

 

Firma nasza powstała w 1992 roku, od początku swojego istnienia zajmowała się obsługą aut rajdowych. Doświadczenie zdobyte podczas rajdów i wyścigów pozwala nam profesjonalnie spełnić Państwa wymagania. Zajmujemy się sprzedażą hurtową i detaliczną olei firmy Motul, jedynej w 100 % profesjonalnej marki na polskim rynku. Są to oryginalne produkty, produkowane i konfekcjonowane we Francji. Dziękujemy za zaufanie i zapraszamy do zakupów, współpraca z nami to gwarancja satysfakcji!!! 

Estry jako oleje bazowe:

Przed wprowadzeniem Estrów, wybór oleju bazowego opierał się na jego zdolności do utrzymania lepkosci. Uważano, że im gęstszy olej tym lepsze są jego właściwości smarne.

Wprowadzając technologię estrową jako bazę dla olejów syntetycznych, MOTUL zmienił konwencjonalne rozumienie olejów syntetycznych. Estry są polaryzującymi molekułami, które mają zdolność do elektrochemicznego wiązania się z metalami, utrzymując w ten sposób ciągły film olejowy zarówno w niskich jak i wysokich temperaturach.

Po wielu eksperymentach z estrami, MOTUL wyselekcjonował w 1996 roku Complex Esters jako najnowszą generację olejów bazowych. Complex Esters pozwoliły na zwiększenie zdolności adsorpcji zwiększając w ten sposób możliwości olejów syntetycznych.

 

 

100% Syntese - Ester Based:
W normalnych warunkach, olej tworzy film pomiędzy dwoma powierzchniami. Ten film zapewnia smarowanie hydrodynamiczne, które zapobiega bezpośredniemu kontaktowi dwóch powierzchni metalowych, zmniejszając w ten sposób tarcie.

Zdolność do utrzymania ciągłej warstwy oleju pomiędzy dwoma powierzchniami jest ważnym atrybutem oleju silnikowego w zapewnieniu płynnego smarowania. W warunkach dużych obciążeń film olejowy może zostać zerwany co kończy się zwiększonym tarciem i ścieraniem powierzchni metalowych. W takich sytuacjach estry dowodzą swej skuteczności w zapewnieniu smarowania brzegowego. Estry posiadają zdolność do utrzymania smarowania tam gdzie inne oleje bazowe zawodzą.

Molekuły estrowe składają sie z tlenu (O), i mają polaryzację dodatnią oraz wodoru (H), który ma polaryzację ujemną. Te dwie molekuły dzięki przyciąganiu elektrycznemu przylegają do powierzchni metalowych tworząc warstwę znaną jako film molekułowy (ad molecule film). Ten film molekułowy powoduje, że Estry mają właściwości wyraźnie lepsze niż inne oleje (w których film olejowy wynika z lepkości)

- 100% Syntese - Ester Based:
Różnica we właściwościach smarowania staje się oczywista w chwili uruchamiania silnika. W przypadku oleju, których siła filmu olejowego opiera się na lepkości, ciśnienie i olej opadną w chwili zatrzymania silnika. W chwili gdy silnik jest ponownie uruchamiany, film pomiędzy dwoma powierzchniami metalowymi już nie istnieje, przez co w ciągu kilku pierwszych sekund pracy silnika nie ma w nim smarowania. Film molekułowy nie polega na lepkości w celu zapewnienia smarowania. Dzięki temu film olejowy cały czas utrzymuje się na metalowych powierzchniach nawet gdy silnik nie pracuje.

W warunkach jazdy po mieście, gdzie często zdarza się, że silnik jest uruchamiany
i wyłączany w krótkich odstępach czasu, obciążenia jakie musi przenieść olej są czasem większe niż w warunkach rajdu lub wyścigu. Z tego powodu bardzo ważne jest odpowiednie dobranie oleju do silnika.

MOTUL stosuje Estry jako oleje bazowe w olejach do silników 4-suwowych i 2-suwowych

 

 

Rozpoczynając pracę nad nowym olejem silnikowym firma MOTUL rozpatruje na samym początku wymagania jakie olej musi spełnić by uzyskać aprobatę producenta samochodu. Tylko w ten sposób możliwe jest stworzenie oleju
o najwyższej jakości i właściwościach, który będzie spełniał wymagania wszystkich producentów samochodów.

Wykorzystując swoje doświadczenie zdobyte na torach wyścigowych i trasach rajdowych,
MOTUL tworzy najwyższej jakości oleje do samochodów poruszających się na co dzień po ulicach naszych miast. MOTUL
korzysta jedynie z najwyższej jakości surowców i dodatków zapewniających najwyższe osiągi olejom.

Produkty
MOTUL
odpowiadają najnowszym standardom wymaganym przez czołowe stowarzyszenia producentów samochodów:
ACEA w Europie i API w USA.

35 Rajd Warszawski

16-03-2009

28 marca w okolicach Warszawy zostanie rozegrany  samochodowy Rajd Warszawski . Będzie to zarówno pierwsza eliminacja Rajdowego Pucharu Polski  jak i debiut załogi Jarosław Kochman ��" Michał Bojar startującej w barwach SEMA-PRINT.

Od tego roku firma SEMA-PRINT postanowiła aktywnie zaangażować się w rajdy samochodowe. Pierwszym krokiem w tym kierunku będą właśnie starty naszej załogi w pełnym cyklu Rajdowego Pucharu Polski 2009.

Więcej informacji znajdziecie Państwo na oficjalnej stronie 35 Rajdu Warszawskiego http://www.rajdwarszawski.com.pl/ oraz w poniższej krótkiej informacji prasowej :

Rajd Warszawski będzie moim debiutem w imprezie o takiej randze. Nowy samochód, nowy pilot, nowy zespół - pod Warszawą wszystko będzie dla mnie zupełnie nowe. Startuję z Michałem Bojarem, pilotem o olbrzymim doświadczeniu rajdowym, samochód to Citroen C2 przygotowany w specyfikacji grupy A6 ��" sportowe zawieszenie, sekwencyjna skrzynia biegów i mnóstwo sportowych gadżetów. Auto przygotowuje krakowski HIGH TEC, co jest pewną gwarancją niezawodności. Całość prac koordynuje Rafał Cebula i właśnie na jego kilkuletnie doświadczenie w tym sporcie zdaję się najbardziej.

Tydzień przed zawodami planujemy testy w okolicach Krakowa. W zasadzie będzie to raczej nauka samochodu, zespołu oraz komunikacji z pilotem. Mam nadzieję, że doświadczenie Michała Bojara pomoże nam w dostatecznym stopniu przygotować się do zawodów.

Być może jeszcze w piątek ��" tuż przed samą imprezą ��" uda nam się przejechać 20 ��" 30 km rozgrzewająco ��" testowych już na miejscu, ale tego nie mogę jeszcze potwierdzić.

Głównym celem na ostatni weekend marca będzie zatem nauka oraz zbieranie niezbędnego doświadczenia. Planujemy w tym roku przejechać minimum sześć eliminacji RPP. W grę wchodzą tylko rajdy asfaltowe. Wynika to z braku doświadczenia kierowcy oraz braku czasu.

Starty naszej załogi możliwe są dzięki firmie SEMA-PRINT ( WWW.semaprint.com.pl ) - producentowi odzieży reklamowej oraz MSP COMPETITION -  polskiemu dystrybutorowi BPS RACING.

Licząc na spore emocje na odcinkach specjalnych oraz na dużą frekwencję zawodników, zapraszam wszystkich fanów sportów samochodowych 28 marca na podwarszawskie trasy. Mam nadzieję, że naszą jazdą sprawimy wiele radości licznie przybyłym kibicom .


 

Jarosław Kochman


 


 

rajd warszawski